مشاوره تخصصی تولید و بازاریابی

نوشته شده توسط فرمولاسیون formulation جمعه, 08 بهمن 1395 06:44
  • دسته: فرمولاسیون
  • منتشر شده در جمعه, 08 بهمن 1395 06:44
  • بازدید: 2823

 

 

خدمات ما

 

 چگونه می توان یک مشاور خوب انتخاب کرد؟

 نيازشرکت ها به خدمات مشاوره ای يکسان نيست و هر شرکتي بنا بر عواملي چون نوع مشکل ، نوع کسب و کار ، اندازه و مرحله رشد ، موقعيت در بازار و غيره نيازهای متفاوتي به مشاوره دارد و بهمين دليل خدمات مشاوره خود را در سه بخش بشرح زير ارائه میدهیم .

 

سطح اول : مشاوره ساعتی
در اين شيوه مديران شرکت ها در دفتر شرکت حضور يافته و در جلسه حضوري با مشاور ان مشکلات خود را مطرح نموده و مشاور با توجه به توضيحاتي که مي شنود و سؤالاتي که مي پرسد راهنمائي های لازم را ارائه مي دهد . در اين شيوه مشاور فقط نقش يک راهنما را دارد . اين شيوه ابتدائي ترين سطح مشاوره بوده و مشاور مجال و فرصت ورود به عمق مشکلات و تحليل ريشه های آنها را ندارد . به همين دليل اين شيوه معمولاً برای شرکت های کوچک يا شرکت هایي که در مرحله راه اندازی هستند  يا برای بررسي مشکلات موردی و سطحي شرکت ها توصيه مي شود و مدت آن معمولاً بين شش تا بيست ساعت مشاوره است ولي اين شيوه برای حل مشکلات ريشه ا ی  يا مشاوره برای شرکت های بزرگ منا سب نيست

 سطح دوم : مشاوره برنا مه ا ی
در اين شيوه مشاوران شرکت در ساعات مشخصي در دفتر شرکت مشتری حضور يافته و با مشارکت مديران آن شرکت جلسات مشاوره را برگزار مي نمايند . در اين شيوه مشاور نقش توصيه کننده ، برنا مه ريز و ناظر را بر عهده دارد و بر اساس شناخت عميقي که درون و بيرون شرکت مشتری کسب نموده است براي رفع مشکلات آن شرکت برنا مه ريزی نموده و به مديران آن شرکت در زمينه اجرای آن برنا مه توصيه های لازم را ارائه داده و خود بر اجرای برنا مه نظارت مي نمايد  اين شيوه در سطح عميق تری نسبت به شيوه قبل اجرا شده و برای رفع مشکلات و برنا مه های توسعه ای بسياری از شرکت های کوچک يا متوسط مناسب و نتيجه بخش است و مدت آن معمولاً بين سه تا شش ماه میباشد .

 سطح سوم : مشاوره پروژه ای
در اين شيوه مشاوران شرکت در شرکت مشتری مستقر شده و به صورت تيمی برنا مه های مشاوره ای خود را در چهار چوب پروژه های اجرایي با زمانبندی مشخص اجرا مي نمايند . در اين شيوه مشاوران اين شرکت علاوه بر نقش راهنما و برنا مه ريز، نقش اجرا را نيز بر عهده داشته و در واقع به صورت يک پيمانکار مسئوليت اجرای برنا مه های تدوين شده را  بر عهده مي گيرد . اين شيوه برای حل مشکلات و نيازهای شرکت های بزرگ در مواردی مانند راه اندازی يک شرکت جديد، اصلا ح ساختار و عمليات شرکتهای بزرگ فعلي و توسعه عمليات بازايا بي آنها يا راه اندازی برنا مه توليد و فروش محصولات جديد در مقياس بزرگ مناسب است و مدت آن از هشت ماه تا بيش از دو سال طول مي کشد.

 بسیار خرسندیم که میتوانیم با استفاده از سالیان متمادی تجربه و استفاده از تیمهای کاری حرفه ای خدمات لازم مشاوره ای را به شرکتهایی که تصمیم به تشکیل ؛ تعغیر و یا بهبود کسب وکار خود دارند ارایه کنیم .

افتخار داریم در اراِیه موضوعات ذیل در کنار شما باشیم :

 مشاوره فروش 

  •  شامل فروش مویرگی ؛ شاهرگی ؛ سازمانی ؛زنجیره ای و.....

  •  مشاوره تاسیس و ایجاد سازمان فروش از صفر تا صد

  •  مشاوره تاسیس و ایجاد فروشگاه زنجیره ای و هایپر مارکت

  •  تحلیل داده ها و ارایه راهکار جهت سازمانهای فروش

  •  مشاوره در خصوص انتخاب بهترین محصولات نرم‌ افزاری پشتیبان مدیریت و سازمان

مشاوره بازاریا بی

  •  تحقیقات بازاریا بی

  •  تدوین و اجرای برنامه جامع و یکپارچه بازاریا بی

  •  برگزاری کلاسهای آموزشی فروش و بازاریا بی

  مشاوره کسب و کارو تولید

  •  ارزیا بی و بررسی توانمند ی های کارآفرین

  •  ارزیا بی فرصت و بررسی امکان درآمدزایی

  •  بررسی رقبا ی تجاری، ا یده­ ها یا محصولات مشا به و کمک به ایجا د مزیت رقا بتی نسبت به رقبا

  •  طراحی محصول جدید

  •  طراحی مدل کسب­ وکار و بررسی میزان موفقیت آن

  •  مشاوره مدیریت اجرای پروژه کارآفرینانه

  •  تدوین برنامه بازاریابی برای کسب‌وکار نوپا

  •  تدوین برنامه منابع انسانی برای کسب‌وکار نوپا

مشاوره سرمایه گذاری

  •   آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه وسرمایه گذاری

  •   بررسی وتحلیل بازارها ی مالی

  طراحی و اجرای کمپین ها ی بازاریا بی اینترنتی از صفر تا صد

  •  طراحی وب سایت (Web Design)

  •  طراحی باشگاه مشتریان

  •  بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (seo)

  •  بازاریا بی شبکه های اجتماعی  (Social Network Marketing)

  •  تدوین و اجرای استراتژی بازاریا بی محتوا (CONTENT MARKETING)

مشاوره تبلیغات

  •  ایده پردازی و طراحی و اجرای استراتژی خلا ق تبلیغاتی

  •  طراحی استراتژی پیام تبلیغاتی در تمامی کانال های ارتباطی

  •  تدوین متون تبلیغاتی 

مشاوره برند

  •  انتخاب نام / برند

  •  هویت سازی برند شامل هویت استراتژیک، مفهومی، کلا می و بصری

  •  ارائه دفترچه هویت برند

  •  تدوین و اجرای کمپین رسانه ای در راستا ی معرفی برند

  •  تدوین مفاهیم خلا ق پیا م (کلا می و تصویری)

  •  نظارت بر اجرای صحیح کمپین ها  

طراحی گرافیک

  •  طراحی آرم، لوگو، لوگو تایپ

  •  طراحی ست اوراق اداری (سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه و …)

  •  طراحی کاتالوگ، بروشور و فولدر

  •  طراحی بسته بندی

  •  طراحی جلد مجلات، کتاب و صفحه آرایی

 

 021-77456022  : تلفن
 021-77209856   
 021-77209892
 021-42693376  : فکس 
 موبایل :   09128346327 
 info@rnbp.ir   : ایمیل
 آدرس : تهران بزرگراه رسالت خیابان دردشت پلاک440

logo

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت راهکار نوین بازار پویا می باشد.